Firma Banaszak zapewnia serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny wszystkich produkowanych urządzeń. Wykonujemy naprawy i remonty prasek hydraulicznych, prasek mechanicznych, zaciskarek oraz głowic naszej produkcji. Praski hydrauliczne innych producentów naprawiamy po wcześniejszych ustaleniach.

Jak zgłosić usługę serwisową?

W przypadku stwierdzenia usterki praski hydraulicznej lub innego urządzenia, w celu umożliwienia sprawnego przeprowadzania przez firmę Banaszak usługi serwisowej prosimy o:

01.

Kontakt mailowy na info@banaszak.pl lub telefoniczny 61 832 0 832 w celu wstępnej diagnozy usterki oraz w celu ustalenia sposobu dostarczenia urządzenia do serwisu kurierem lub osobiście.

02.

Wysyłkę / dostarczenie kompletnego urządzenia (w przypadku praski hydraulicznej PHRN-46 należy dostarczyć pompę z podstawą, wąż zakończony siłownikiem z głowicą PH-6 lub inną) chyba, że zostało ustalone inaczej.

03.

Odpowiednie przygotowanie paczki  i zabezpieczenie przesyłki przed ewentualnym wyciekiem oleju z uszkodzonej praski w przypadku wysyłki pocztą lub firmą kurierską.

04.

Umieszczenie w paczce wypełnionego zlecenia naprawy (pobierz arkusz zlecenia) lub własnego zlecenia naprawy zawierającego:

  • Informacje o rodzaju naprawy: pogwarancyjna czy gwarancyjna (proszę załączyć kartę gwarancyjną) lub reklamacyjna
  • Dane firmy do wystawienia faktury (nazwa, adres, oraz NIP)
  • Adres do wysyłki
  • Telefon kontaktowy do osoby zajmującej się u Państwa tą sprawą
  • Dodatkowe informacje np. dodatkowe zamówienie osprzętu, autoryzacji kosztów naprawy, opisu usterki itp.

Brak zlecenia może uniemożliwić serwisowi Banaszak identyfikację zlecającego naprawę (sam list przewozowy często jest uszkodzony lub nieczytelny) i spowoduje wstrzymanie naprawy.

05.

Wysłanie paczki lub dostarczenie urządzenia na adres:

Banaszak Sp. J.
Dział Serwisu
ul. Górecka 138
61-424 Poznań

W przypadku dostarczenia osobiście praski lub osprzętu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia godzin pracy serwisu.